پرسش و پاسخ

بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان گرامی ، شما میتوانید از طریق بخش نظرات تعبیه شده در ذیل این صفحه سوالات خود را بپرسید

پاسخ سوالات شما کاربران گرامی حداکثر ظرف مدت 7 روز از همین صفحه قابل مشاهده خواهد بود

1. Avatar رضا بخشی گفت:

سلام وقت بخیر خسته نباشید، من مادرم جهت جراحی کیسه صفرا با لاپراسکوپی میخواهند خدمت شما برسند چگونه اقدام کنیم و چه کاری نیاز هست؟ در ضمن جواب آزمایشات لازم هم دارند

• Avatar پزشک گفت:

با سلام و تشکر ، در صورت تمایل براى ویزیت قبل از عمل هر روز ساعت ٨ صبح میتوانند به بیمارستان اراد مراجعه کنند ، در صورتى که ناشتا مراجعه کنند در صورتیکه مشکل خاصى از نظر انجام عمل نداشته باشند شاید در همان روز قابل انجام باشد

2. Avatar ali گفت:

با سلام و خسته نباشید …. امروز با بیمارستان آراد تماس گرفتم تا بابت دریافت نوبت عصر اقدام کنم بعد از ۵ بار پاس داده شدن به داخلی های مختلف در انتها گفتند که دکتر علی ستایش بعد از ظهرها در بیمارستان نیستند و مطب هم ندارند …. لطفا اگر امکان ویزیت بعدازطهرها وجود دارد اعلام نمایید

• Avatar پزشک گفت:

با سلام ، وتشکر و عذر خواهى از عدم پاسخگویى مناسب بیمارستان من هر روز صبح در بیمارستان اراد هستم و روزهاى شنبه ۶ بعدازظهر در بیمارستان بهمن کلینیک دارم

3. Avatar محمدرضا گفت:

با سلام جهت ویزیت حتما باید با بیمارستان هماهنگی کرد ؟

• Avatar پزشک گفت:

با سلام ، قطعا بهتر است که با بیمارستان ها از قبل هماهنگ شود، اما معمولا در بیمارستان آراد ، بله ، از ساعت ۷:۳۰ تا ۸ صبح میتوانید مراجعه کنید.

4. Avatar امیدخاقانی گفت:

با سلام و تشکر
    لطفا در صورت امکان اینجانب را در مورد عمل لاپاروسکپی کیسه صفرا و کیسه راهنمایی فرمایید .و اینکه هزینه عمل را از طریق بیمه تکمیلی S.O.S ( کمک رسان ) قبول می نمایید . با تشکر از پاسخگویی شما .

• Avatar پزشک گفت:

با سلام ، عمل لاپاروسکوپى کیسه صفرا توسط اینجانب و در بیمارستان اراد انجام میشود و بیمارستان طرف قرارداد sos است و میتوانید با معرفینامه از بیمه استفاده کنید جهت اخذ پذیرش و ویزیت قبل از عمل در صورت تمایل یکى از روزهاى هفته ساعت ٨ صبح به کلینیک بیمارستان مراجعه نمایید

5. Avatar فریبا گفت:

سلام ، ببخشید شما جراحی سنگ کیسه صفرا رو به چه شکلی انجام میدهید آیا جراحی میکنید ؟ مطب تان کجاست ؟

6. Avatar مینو صالحی گفت:

سلام وخسته نباشید وقت برای جراحی کیسه صفرا میخواستم.آیابیمارستان آراد طرف قرارداد بیمه هاهست؟

• Avatar پزشک گفت:

با سلام ، بیمارستان اراد طرف قرار داد بیمه هاى sos , شهردارى ، شرکت نفت و بانکها هست، و از تاریخ ١٩ خرداد به بعد هر زمان که بخواهید میتوانیم عمل را انجام دهیم

7. Avatar مهندس اکبری گفت:

با سلام بنده دچار بیماری سیروز صفراوی هستم و آیا اینکه با درآوردن کیسه صفرا و پیوند کبد این بیماری درمان میشود؟

8. Avatar hesam گفت:

سلام جهت درمان موقت درد
    شدید کیسه صفرا چه باید کرد آیا تنها راه
    درمان در جراحی است ؟

• Avatar پزشک گفت:

سلام اگر وجود سنگ با سونوگرافى تایید شود بهترین راه جراحى و خارج کردن کیسه صفرا همراه با سنگ است ولى براى کنترل موقت درد با نظر پزشک تجویز مسکن و انتى بیوتیک میتوان انجام داد

9. Avatar مریم گفت:

با سلام
    من دنبال یه رژیم غذایی هفتگی برای پدرم هستم که مبتلا به دیابت و گرفتگی عروق قلبی میباشد.نمیدونیم چه ساعتی و چه نوع غذایی براش تهیه کنیم.ممنون میشم یه برنامه ی غذایی برام بفرستین.
    ممنون از توجه شما

10. Avatar میترا حسینی راد گفت:

سلام مامانم ۵۰سالشه رفته سونو گفتن یه توده ۴/۴تو کیسه صفراش دیده شده احتمال اینکه سرطان باشه هست یا نه گفتن ۶ماه بعد بیا ببینیم رشد کرده یا نه بعد ۶ماه دیر نیست خطرناک نیست به نظر شما؟

• Avatar پزشک گفت:

با سلام ، اگر ۴/۴ میلیمتر است احتمالا سنگ کوچکى است که به جدار کیسه صفرا چسبیده در صورتیکه علامت بالینى ندارند فعلا اقدام بیشترى لازم نیست با سونو ۶ ماه بعد موافقم

11. Avatar یحیی عبدالناصر گفت:

با سلام و درود

من از عراق دارم برایتان ایمیل میفرستم،و معرفم اقای دکتر محمد رضا کریم میباشد

میخواستم بدانم،هزینه عمل لاپاراسکوپی کیسه صفرا،حدود ان چقدر میشود؟

که ایا به صرفه است،از عراق بیام ایران،؟

و زمان نوبت عمل چقدر است؟

سپاس از شما

• Avatar پزشک گفت:

با سلام ، هزینه عمل با یک شب بسترى در صورتیکه بیمار مسئله خاصى قبل از عمل نداشته باشد کلا حدود ۷ الی ١٠ ملیون تومان میباشد ولى در صورتیکه اقدامات بیشترى قبل از عمل نیاز باشد به این مبلغ اضافه میشود
      با احترام

12. Avatar بهادر گفت:

با سلام
    من ۸روز است که لاپاراسکوپی کیسه صفرا انجام داده ام اما درد بدی در قسمت پشتم دقیقا پشت کبدم احساس می کنم که تقریبا مداوم است ‌.می خواستم بدونم این درد بعداز لاپاراسکوپی عادیست یامشکلی وجود دارد.متشکرم

• Avatar پزشک گفت:

با سلام ، بعد از عمل تا یک هفته بعلت کشش عضلات دیافراگم درد ناحیه پشت یا شانه و حتى گردن طبیعى است ، البته بشرطى که مطمئن باشیم حین عمل مشکلى نبوده، در صورتیکه درد شما رو به گاهش بوده احتمالا بزودى از بین خواهد رفت با این حال بهتر است با پزشک معالج هم تماس داشته باشید
      باتشکر

13. Avatar علی رضاپور گفت:

سلام، وقتتون بخیر. میخواستم بدونم لاپاراسکوپی سنگ صفرا عوارض داره؟ممنون میشم راهنماییم کنید.

• Avatar پزشک گفت:

با سلام ، بله مثل هر عمل جراحى دیگرى مى تواند عوارض داشته باشد که با ملاحظات کادر درمانى و انتخاب مورد و زمان مناسب براى جراحى لاپاروسکوپى میتواند به حداقل رسانده شود از جمله عوارض مشکلات بیهوشى ، خونریزى یا عفونت بعد از عمل است

14. Avatar پزشک گفت:

با سلام، در رابطه با علائم عفونت کیسه صفرا در حال حاضر بهترین اقدام عمل جراحى بعد از دو سه روز درمان طبى با انتى بیوتیک وریدى است ولى در صورت پاسخ به درمان طبى میتوان عمل را ۴-۶ هفته به تاخیر انداخت ولى نهایتا اجتناب ناپذیر است و باید انجام شود البته شرایط بیمار از قبیل سن، بیماریهاى همراه مثل دیابت و وجود یا عدم وجود سنگ در کیسه صفرا در تصمیم گیرى براى زمان عمل دخالت دارد

15. Avatar سپهر گفت:

سلام ظهرتون بخیر
    دکتر جسارتا آیا جهت لاپراسکوپی کیسه تخفیف هم میشود داد ؟

ممنونم

16. Avatar نسترن گفت:

• Avatar پزشک گفت:

اگر دچار علائم سنگ کیسه صفرا در دوران حاملگى شده اند بهتر است عمل بشوند ، مناسب ترین زمان براى عمل سه ماهه دوم باردارى است که ایشان در این زمان هستند ، لاپاروسکوپى براى ایشان بهترین روش است ، البته در هر حال درجاتى از ریسک وجود دارد در صورت تمایل میتوانند جهت ویزیت و مشاوره به بیمارستان اراد مراجعه کنند

17. Avatar hossein گفت:

سلام، من میخوام سنگ صفرام رواز طریق عمل لیزری از بین ببرم لطفاً راهنمایی کنید، ممنون میشم.

• Avatar پزشک گفت:

با سلام، عمل لیزر نیست و همان روش لاپاروسکوپى است که طریق ایجاد چند سوراخ در جدار شکم انجام میشود در صورت تمایل جهت ویزیت و مشاوره میتوانید به کلینیک بیمارستان اراد مراجعه کنید

18. Avatar امیر هاشمی گفت:

سلام دو روز پیش مادرمو عمل کیسه صفرا کردن الان میگه حالم خرابه درد دارم استفراغ میکنه تو رو خدا زود بگید چطوری باید درمانش کنم دردش ارام بشه

19. Avatar نسیم گفت:

سلام آقای دکتر. یه سوال داشتم در مورد کیسه ی صفرا. مادرم درد شدیدی در ناحیه ی معده و پشت دارند ک این درد به همه جای شکم و پشتشون زده و میگن ک طوریه انگار معدشون مثل آتیش میسوزه و درد پشتشونم به کمرشون میزنه طوری ک اصلا نمیتونن تحمل کنند و حالت تهوع هم دارند و چند باری هم بالا آوردند. از لحاظ آزمایش خون و اکو همه چی خوبه و عفونتی دیده نشده. حدود سه هفته ی پیش گاستروسکوپی داشتند و دکتر گفت ک همه چی خوبه فقط کمی معده التهاب داره و چیز خاصی نیست. ولی این درد در معده و پشت پنج روز هست ک ادامه داره. X-ray و عکس گرفتند گفتند ک سنگ در کیسه ی صفرا هستش. میخواستم بدونم تا چه حد تشخیصشون درسته و ایا نمیشه اگه واقعا همین باشه طوری سنگ ها رو دفع کرد و کیسه رو برنداشت؟
    ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

• Avatar پزشک گفت:

با سلام وتشکر از مشاوره، با توجه به شرح حالى که فرمودید اگر مسایل معده رد شده و در سونوگرافى از شکم سنگ کیسه صفرا گزارش شده است با احتمال قریب به یقین علائم مربوط به کیسه صفراست.
      در رابطه با درمان علت ایجاد سنگ عملکرد بد کیسه صفراست و در اوردن سنگ به تنهایى مشکل را حل نمیکند و باید حتما با کیسه صفرا خارج شود با احترام

• Avatar نسیم گفت:

سلام. ممنونم بابت پاسخی ک به سوالم در ایمیل قبلی دادید. آقای دکتر میخواستم بدونم الان ک عمل نکردند چه غذاهایی بخورن و بعدا ک عمل میکنند چه غذاهایی رو باید بخورن؟ و چه عملی مناسب تر و دارای عوارض کمتر هستش؟ عمل باز یا لاپاراسکوپی کدام بهتر هست؟ چه داروهایی برای بعد عمل مناسب است؟ من خارج از ایران زندگی میکنم و کمی استرس دارم ک پزشکان اینجا تشخیص درست میدهند یا نه. برای همین با جستجوی زیاد ایمیل رو از سایت پیدا کردم ک ازتون سوال کنم.اگه ایران بودیم ک خیالمون راحت بود. ممنونم ک پاسخ میدید.

• Avatar پزشک گفت:

با سلام مجدد، قبل از عمل پرهیز از غذاى چرب و سرخ کردنى حداقل تا یک هفته بعد از عمل و بعد از ان رژیم پرهیزى خاصى ندارد و مصرف متعادل مواد غذایى بلامانع است ، قطعا عمل لاپاروسکوپى ارجح است بعد از عمل براساس صلاحدید جراح شاید انتى بیوتیک اازم باشد